Merkezi Call Center & Sipariş Yönetimi

Çağrı merkezi, müşteri memnuniyetini artırmak ve işletmenizin tüm şubeleri arasında iletişimi kolaylaştırmak için kritik bir role sahiptir.

Sipariş Yönetimi ve RaporlamaTüm şubelerinizin siparişlerini merkezi bir sistem üzerinden yönetmek, stok kontrolü ve müşteri taleplerini daha etkin bir şekilde karşılamak adına büyük önem taşır. Bununla birlikte, müşteri taleplerini, sipariş durumlarını ve performans analizlerini raporlamak, işletme stratejilerinizin gelişimini sağlar.

Sipariş Durumu TakibiSiparişlerin anlık takibi, müşteriye daha doğru bilgi verme ve müşteri memnuniyetini artırma açısından hayati öneme sahiptir. Ayrıca, müşterilerinizin geçmiş siparişlerini izleyerek onlara daha kişiselleştirilmiş hizmet sunabilirsiniz.

TıkaBasa
otomasyon
Otomasyon
Satış Noktası Yönetimi
tboss
T-Boss
Rapor, Stok & Envanter Yönetimi
sonkurye
SonKurye
Teslimat Yönetimi
songarson
SonGarson
Personel Yönetimi
tbapp
TıkaBasa App
QR Menü ile Masadan Sipariş
Ön Ödemeli Yemek Kartı
Loyalty Program
Deneyim Geri Bildirimi
Kurye Optimizasyonu
Merkezi Call Center & Sipariş Yönetimi
Mutfak Yönetimi
Cloud Kitchen